Wycieczka do Międzyzdrojów

3 ck na turystycznym szlaku

6 i 7 czerwca 17 uczniów z naszej klasy, czyli 3 ck, udało się na wycieczkę do Międzyzdrojów. W poniedziałek,  o godz. 4.51 pojechaliśmy pociągiem do Poznania, a dalej do Międzyzdrojów. Podróż, chociaż długa, nie była męcząca i około godz. 11.00 byliśmy na miejscu.
Zakwaterowaliśmy się w jednym z ośrodków wczasowych znajdujących się niedaleko plaży. Plan wycieczki zakładał wiele atrakcji: zwiedzanie molo, zapoznanie się z aleją sław, wizytę w krzywym domku, zwiedzanie Muzeum Figur Woskowych, wspólne posiłki, w tym również wieczorny grill, a przede wszystkim spacery wzdłuż Bałtyku.
Byliśmy bardzo szczęśliwi, między innymi dlatego, że pogoda była wspaniała. Wprawdzie pierwszego dnia wiał wiatr i na molo nie było zbyt ciepło, ale za to drugi dzień był wspaniały i wróciliśmy opaleni.
Wycieczka była dla nas wspaniałą okazją do tego, aby odpocząć, poznać ciekawe miejsca i nabrać sił przed czekającymi nas egzaminami. Niektóre osoby nad morzem znalazły się pierwszy raz!
Wróciliśmy do Kościana - również pociągiem, we wtorek wieczorem. Podczas wyprawy przeżyliśmy 7 razy kontrolę biletów i mieliśmy okazję poznać wiele ciekawych osób. Polecamy wyjazd do Międzyzdrojów innym klasom.
Opiekunowie wycieczki: p. Katarzyna Marciniak – Helińska oraz rodzice p. Iza Ankowiak i Ewa Jurga.